21.11.2017
Zápisnica zo stretnutia Rady spoločenstva a Predsedu spoločenstva
v dome na Karloveskej ul. 12-14 a Kempelenovej ul. 1-11 v Bratislave, ktoré sa uskutočnilo v kancelárii Predsedu a Rady, dňa 21.11.2017 o 17,30h v dome na Karloveskej ulici č.12-14
Na šestnástej schôdzi, ktorá sa začala o 17,30tej hodine sa zišiel Predseda spoločenstva Ľubomír Morocz spolu s Radou spoločenstva v jej kompletnom zložení.
Na stretnutí sa riešili nasledovné body:
Bod. č. 1: Mreže na pivničných oknách. S prevedenou montážou mreží na pivničných oknách boli všetci členovia viacmennej spojný až na malé chybičky. Odstránenie uvedených chýb pri montáži zabezpečí a na opravu dohliadne p.Morocz. Následne bude dodávateľovi p.Žabkovy uhradená faktúra za vykonanú prácu.
Bod. č.2: Odmeny pre členov Rady za rok 2017. Budú po dohode členov rady a predsedu vyplatené v priebehu mesiaca December 2017 za celý rok spolu vo výške 12x80eur=960eur pre každého člena rady spoločenstva.
Bod. č. 3: Pařízková, pokračujúci dlh na platbách za byt a garáž. Na základe odvolania p.Pařízka po doručení prvej výzvy na zaplatenie dlhu voči spoločenstvu, ktorý poukazoval na nezrovnalosti vo vyúčtovaní a poskytnutých dokladoch rade spoločenstva od správcu BSAS s.r.o. - p.Lisého bola výzva na zaplatenie prepočítaná Advokátskou kanceláriou a p.Pařízkovej bola zaslaná nová opravená výzva s pôvodným dátumom (9.10.2017) vyčíslenia dlhu voči spoločenstvu. V prípade nezaplatenia do 7mich dní od doručenia výzvy bude vec postúpená a riešená súdnou cestou. Náklady spojené s prepočítaním druhej (opravenej) výzvy uhradí spoločenstvo a následne to bude žiadať od spol. BSAS s.r.o. nakoľko chyba nastala v poskytnutých podkladoch od spol. BSAS-p.Lisého.
Bod. č.4: Garáže dokončenie objednaných prác RIKALUX. Nakoľko sa do dnešného dňa neozval zástupca spoločnosti RIKALUX-p.Kadnár a nevykonal skúšobný náter na garáž č.1. p.Morocz zabezpečí a zašle spol.RIKALUX vypovedanie zmluvy kvôli nedodržaným termínom.
Bod. č. 5: Zimná údržba. p.Morocz predložil predbežnú ponuku od spol. CleanSnow s.r.o. (firma zabezpečujúca zimnú údržbu vo vedľajšom bloku) vo výške 150eur/mesiac. Po dohode predsedníctva spoločenstva a spresnení si kritérií t.j. plôch, ktoré je potrebné udržovať v zimných mesiacoch zabezpečí p.Morocz novú, aktuálnu ponuku od uvedenej spoločnosti.
Bod. č. 6: Revízie Plyn + Elektrika. Nakoľko sa predsedníctvu nepodarilo do konania schôdze zabezpečiť adekvátnych revíznych technikov, p.Morocz osloví SPP, kvôli revízii rozvodov plynu a spoločne s ostatnými členmi predsedníctva budeme oslovovať elektro-revíznych technikov pre rozvod spoločnej elektriky a následne sa vyhodnotia ponuky.
Bod. č. 7: Renovácia pivničných chodieb. p.Kučera a p.Karlubík spoločne premerajú pivničné chodby v našom bloku t.j. Podlahy a Steny, kvôli náterom a správnemu zadaniu pre prípadné ponuky od firiem, ktoré nám budú zabezpečovať renováciu uvedených priestorov.
Záver:
Stretnutie po prerokovaní vyššie uvedených skutočností ukončili všetci zúčastnení o 19:30 hodine.
................................................. .....................................................
Predseda spoločenstva Predseda Rady spoločenstva
Ľubomír Morocz Roland Molnár
................................................. ......................................................
Podpredseda Rady spoločenstva člen Rady spoločenstva
Roman Kučera Mgr. Alexandra Kepazová
.................................................
člen Rady spoločenstva
Ing. Miloš Karlubík
10.10.2017
Zápisnica zo stretnutia Rady spoločenstva a Predsedu spoločenstva
v dome na Karloveskej ul. 12-14 a Kempelenovej ul. 1-11 v Bratislave, ktoré sa uskutočnilo v kancelárii Predsedu a Rady, dňa 10.10.2017 o 18,00h v dome na Karloveskej ulici č.12-14
Na pätnástej schôdzi, ktorá sa začala o 18,00tej hodine sa zišiel Predseda spoločenstva Ľubomír Morocz spolu s Radou spoločenstva v jej kompletnom zložení.
Na stretnutí sa riešili nasledovné body:
Bod. č. 1: Mreže na pivničných oknách.
Prevedenie montáže mreží nezodpovedalo zadaniu spoločenstva tak bol stretnutie zavolaný osobne p.Žabka majiteľ firmy, ktorá namontovala mreže na pivničné okná. Predseda a rada neboli spokojný s prevedením tak sa dohodli presné kritériá podľa, ktorých majú byť uvedené mreže namontované. (presné zameranie jednotlivých mreží, úprava a následná montáž podľa stanovených kritérií)
Bod. č.2: Reklamácia vyúčtovania za rok 2016 p.Chrástecká
Uvedenú záležitosť preverí u správcu p.Morocz a dohodne s p.Chrásteckou riešenie.
Bod. č. 3: Pařízková, pokračujúci dlh na platbách za byt a garáž.
p.Pařízkovej bola zaslaná výzva na zaplatenie dlhu na nájomnom za byt aj garáž vrátane zmluvnej pokuty a úroku z omeškania ku dňu 11.10.2017 v celkovej výške 4267,56eur vrátane odmeny pre Advokátsku kanceláriu za vypracovanie výzvy.
Bod. č. 4: Garáže – dokončenie objednaných prác.
Po niekoľko mesačnej odmlke sa ozval p. Kadnár (spol.RIKALUX) a dohodol si stretnutie zo zástupcami spoločenstva kde sa dohodlo nasledovné riešenie: RIKALUX na vlastné náklady dokončí garáž č.1 – p.Molnára (Nastriekaním novou technológiou s polyuretánovou farbou) podľa pôvodného zadania a na základe skutkového stavu sa zástupcovia spoločenstva rozhodnú pre farbu a prevedenie náterov. P.Kučera zabezpečil po obhliadke garáže č.16 p.Molnára ďalšiu ponuku na dokončenie náterov od p.Nagya. Ten navrhuje náter štetcom avšak k náterom by sa pristúpilo až na Jar2018 kvôli poveternostným podmienkam a potrebe 24h plusových teplôt, kvôli schnutiu náteru.
Bod. č. 5: Zimná údržba.
p.Morocz kontaktuje firmu, ktorá robí zimnú údržbu v susednom bloku a predloží ich ponuku na nasledujúcom stretnutí.
Záver:
Stretnutie po prerokovaní vyššie uvedených skutočností ukončili všetci zúčastnení o 19:30 hodine.
................................................. .....................................................
Predseda spoločenstva Predseda Rady spoločenstva
Ľubomír Morocz Roland Molnár
................................................. ......................................................
Podpredseda Rady spoločenstva člen Rady spoločenstva
Roman Kučera Mgr. Alexandra Kepazová
.................................................
člen Rady spoločenstva
Ing. Miloš Karlubík
04.10.2017
Zápisnica zo stretnutia Rady spoločenstva a Predsedu spoločenstva
v dome na Karloveskej ul. 12-14 a Kempelenovej ul. 1-11 v Bratislave, ktoré sa uskutočnilo v kancelárii Predsedu a Rady, dňa 4.10.2017 o 17,00h v dome na Karloveskej ulici č.12-14
Na štrnástej schôdzi, ktorá sa začala o 17,00tej hodine sa zišiel Predseda spoločenstva Ľubomír Morocz spolu s Radou spoločenstva v jej kompletnom zložení.
Na stretnutí sa riešili nasledovné body:
Bod. č. 1: Pařízek, pokračujúci dlh na platbách za byt a garáž.
P. Molnár predložil výzvu vypracovanú Advokátskou kanceláriou Majling & Ninčák, s.r.o., ktorá bude spoločenstvo vlastníkov zastupovať vo vymáhaní pohľadávky voči majiteľke bytu p. Pařízkovej. Po preštudovaní dokladu a pripomienkach bolo rozhodnuté zadať advokátskej kancelárií túto výzvu doplniť aj o výšku úrokov a zmluvnej pokuty (v zmysle stanov spoločenstva) ako aj o rozpísanie dlžnej sumy na jednotlivé položky. Táto forma bude vyžadovaná pri prípadnom súdnom konaní ako upozornil p. Morocz. Vybaví p. Molnár.
Bod. č. 2: Garáže, f. Rikalux – nedodržanie termínu.
P. Kepazová a j p. Morocz oznámili, že napriek opakovaným sľubom majiteľa f . Rikalux sa nepodarilo zabezpečiť vrchný náter garáží. Momentálne už nedvíha telefón a nereaguje na emailovú komunikáciu. Z tohto dôvodu bolo rozhodnuté s firmou zmluvu o dielo vypovedať a nájsť nového dodávateľa.
Bod. č. 3: Upratovanie a zimná údržba
P. Morocz informoval o možnosti zabezpečiť upratovanie všetkých vchodov v celom dome jednou firmou za veľmi výhodných podmienok. Momentálne preveruje možnosť zimnej údržby.
Bod. č. 4: Mreže na pivničných oknách f. p. Žabku
Všetci prítomný sa zhodli, že prevedenie mreží, ich montáž nespĺňa naše zadanie. Navrhované (aj na dvoch mrežiach urobené) riešenie p. Žabkom je nevhodné. P. Morocz, ako predseda spoločenstva, ho vyzve aby prácu dokončil v zmysle zadania.
Bod. č. 5: Revízia elektroinštalácie.
Čo najskôr, najlepšie ešte v tomto roku, nechať vykonať revíziu elektrických rozvodov v dome.
Bod. č. 6: Vývod z klimatizácie p. Lieskovského
P. Morocz informoval o výtoku z klimatizácie, kde voda tečie po fasáde. Majiteľ je ochotný vec riešiť, uhradiť potrebné náklady, ale nemá na to technické možnosti. Vec bude konzultovaná s firmou, ktorá nám robila umývanie okien (výškové práce). Po prerokovaní s majiteľom bytu bude práca vykonaná na jeho náklady. Vybaví p. Molnár + p. Morocz.
Záver:
Stretnutie po prerokovaní vyššie uvedených skutočností ukončili všetci zúčastnení o 19:10 hodine.
................................................. .....................................................
Predseda spoločenstva Predseda Rady spoločenstva
Ľubomír Morocz Roland Molnár
................................................. ......................................................
Podpredseda Rady spoločenstva člen Rady spoločenstva
Roman Kučera Mgr. Alexandra Kepazová
.................................................
člen Rady spoločenstva
Ing. Miloš Karlubík
23.05.2017
Zápisnica zo stretnutia Rady spoločenstva, Zástupcov vchodov a Predsedu spoločenstva
v dome na Karloveskej ul. 12-14 a Kempelenovej ul. 1-11 v Bratislave, ktoré sa uskutočnilo v kancelárii Predsedu a Rady, dňa 23.5.2017 o 18,00h v dome na Karloveskej ulici č.12-14
Na trinástej schôdzi, ktorá sa začala o 18,00tej hodine sa zišiel Predseda spoločenstva Ľubomír Morocz spolu s Radou spoločenstva v jej kompletnom zložení.
Na stretnutí sa riešili nasledovné body:
Bod. č. 1: Schôdza spoločenstva: termín schôdze sa stanovil na 28.6.2017. Bude sa konať v Karloveskom centre kultúry, alebo na ZŠ Karloveská 61 podľa dostupnosti miestností. Zástupcovia spoločenstva stanovili aj predbežný program schôdze.
Bod. č. 2: Ročná uzávierka 2016: správca spoločenstva BSAS doručil rade a predsedovi ročnú uzávierku za rok 2016, ktorú v časti výdaje skontroloval podľa pohybov na účte p.Molnár spolu s. p.Karlubíkom a odporučili ju po kozmetických úpravách na schválenie spoločenstvu.
Bod. č. 3: Mreže na pivničné okná: Dodávateľovi firma p.Žabku – Welding servis s.r.o. bude uhradená zálohová faktúra na materiál a po výrobe uvedených mreží prebehne montáž na jednotlivé okná.
Bod. č. 4: Umytie okien na jednotlivých vchodoch: vykonal p.Máčalka vrátane umytia pivničných okien z vonkajšej strany. Vykonaná služba vo výške 550eur vrátane výškových prác bude uhradená po vystavení faktúry od p.Máčalku.
Bod. č. 5: Úvery PSS: p.Morocz zabezpečil prehlaď a vyčíslenie ostávajúcich úverov v PSS a na zhromaždení ich od prezentuje rada ostatným vlastníkom.
Bod. č. 6: Nátery stien, zábradlí, výťahov, plechových stúpačiek vrátane výmeny poštových schránok: Po dohode p.Karlubík vypracuje zadanie pre firmy, ktoré sa budú uchádzať o uvedené práce. Následne prebehne po schválení na zhromaždení výberové konanie.
Bod. č. 7: Nátery stien v pivničných priestoroch (chodbách), nátery podláh a výmena izolácií vedení v pivničných chodbách: Po dohode p.Karlubík vypracuje zadanie pre firmy, ktoré sa budú uchádzať o uvedené práce. Následne prebehne po schválení na zhromaždení výberové konanie.
Záver:
Stretnutie po prerokovaní vyššie uvedených skutočností ukončili všetci zúčastnení o 19:40 hodine.
................................................. .....................................................
Predseda spoločenstva Predseda Rady spoločenstva
Ľubomír Morocz Roland Molnár
................................................. ......................................................
Podpredseda Rady spoločenstva člen Rady spoločenstva
Roman Kučera Mgr. Alexandra Kepazová
.................................................
člen Rady spoločenstva
Ing. Miloš Karlubík
27.04.2017
Zápisnica zo stretnutia Rady spoločenstva, Zástupcov vchodov a Predsedu spoločenstva
v dome na Karloveskej ul. 12-14 a Kempelenovej ul. 1-11 v Bratislave, ktoré sa uskutočnilo v kancelárii Predsedu a Rady, dňa 27.4.2017 o 17,30h v dome na Karloveskej ulici č.12-14
Na dvanástej schôdzi, ktorá sa začala o 17,30tej hodine sa zišiel Predseda spoločenstva Ľubomír Morocz spolu s Radou spoločenstva v jej kompletnom zložení a zástupcami vchodov p.Valušiakovou a p.Slaninom. Ostatný pozvaný zástupcovia sa nedostavili. (p.Steiner sa ospravedlnil zo zdravotných dôvodov. p.Tifenbacher a p.Stuška neprišli bez ospravedlnenia)
Na stretnutí sa riešili nasledovné body:
Bod. č. 1: Odvetranie vlhnúcich pivníc: V priebehu mesiaca máj bude vyvŕtaný odvetrávací otvor na vlhnúcich pivniciach vo vchodoch Kempelenova 7 a 9 jedná sa o predbežné riešenie.
V budúcnosti sa počíta s kompletnou sanáciou vlhnúcich stien na problémových miestach vo vnútro-bloku.
Bod. č. 2: Osobomesiace - návratka: Prítomný zástupcovia odovzdali návratky (potrebné k uzavretiu vyúčtovania za rok 2016) od vlastníkov. p.Steiner a p.Tifenbacher poslali zozbierané návratky po predsedovi spoločenstva. p. Stušku bude kontaktovať p.Kepazová ohľadom dodania návratiek. Chýbajúce údaje od vlastníkov sa doplnili spoločne po dohode s predsedom a radou spoločenstva.
Bod. č. 3: Informácia o dokončení náterov garážových brán: Prebehne v najbližšej dobe v priebehu mesiacov máj-jún 2017.
Bod. č. 4: Informácia o snahe zmeny vývozu kontajnerov (z Utorka na Pondelok): Uvedenú zmenu nieje možné aplikovať nakoľko v pondelok nevypravuje podľa vyjadrenia spol. OLO zberné vozidlo týmto smerom.
Bod. č. 5: Informácia o montáži mreží pre pivničné okná: Uvedená montáž nám zabezpečí lepšie odvetrávanie pivníc cez vyklápacie pivničné okná, ktoré môžu byť otvorené permanentne a prebehne v mesiacoch máj-jún 2017 po ukončení výberového konania.
Bod. č. 6: Informácia o umývaní okien na jednotlivých vchodoch: Umývanie prebehne v mesiaci máj 2017 podľa vhodnosti počasia. Dohodnutá cena za umytie jedného vchodu je 50eur.
Bod. č. 7: Informácia o orezoch stromov vo vnútro bloku: Spomínané orezy bude vykonávať mestská časť K.Ves na základe žiadosti spoločenstva podľa ich vyjadrenia predbežne v Auguste 2017
Bod. č. 8: Upratovanie jednotlivých vchodov: Prítomný zástupcovia vchodov vyjadrili spokojnosť so stavom a upratovaným u nich. Predseda spoločenstva oznámil, že vo vchodoch Karloveská 14 a Kempelenova 9 a 11 si zástupcovia zorganizujú písomné hlasovanie o zmene v upratovaní, prípadne si zachovajú momentálny stav.
Bod. č. 9: Odstránenie odložených predmetov v jednotlivých vchodoch: Zástupcovia vchodov boli oboznámení o potrebe odstránenia prebytočných predmetov v jednotlivých schodiskách ako aj v pivničných chodbách. Uvedené odložené predmety sú v rozpore s protipožiarnymi predpismi.
Záver:
Stretnutie po prerokovaní vyššie uvedených skutočností ukončili všetci zúčastnení o 18:45 hodine.
................................................. .....................................................
Predseda spoločenstva Predseda Rady spoločenstva
Ľubomír Morocz Roland Molnár
................................................. ......................................................
Podpredseda Rady spoločenstva člen Rady spoločenstva
Roman Kučera Mgr. Alexandra Kepazová
................................................
člen Rady spoločenstva
Ing. Miloš Karlubík
18.04.2017
Zápisnica zo stretnutia Rady spoločenstva a Predsedu spoločenstva
v dome na Karloveskej ul. 12-14 a Kempelenovej ul. 1-11 v Bratislave, ktoré sa uskutočnilo v kancelárii Predsedu a Rady, dňa 18.4.2017 o 17,00h v dome na Karloveskej ulici č.12-14
Na jedenástej schôdzi, ktorá sa začala o 17tej hodine sa zišiel Predseda spoločenstva Ľubomír Morocz spolu s Radou spoločenstva v jej kompletnom zložení.
Na stretnutí sa riešili nasledovné body:
Bod. č. 1: Odvetranie vlhnúcich pivníc:
Na vlhnúcich pivniciach boli vyvŕtané odvetrávacie otvory ako dočasné riešenie, konkrétne na Kempelenovej 9 (bývala práčovňa) a Kempelenovej 7 (p.Miškerík a p.Gross). Konečné riešenie t.j. kompletné sanácia zatekajúcich stien bude vykonaná po výbere dodávateľa na uvedené práce.
Bod. č. 2: Osobomesiace - návratka:
Vlastníkom všetkých bytov budú doručené do schránok návratky na základe, ktorých bude správca postupovať pri vyúčtovaní za rok 2016.
Bod. č. 3: Dokončenie náterov garážových brán:
Podľa informácie od p.Morocza bude začiatkom Mája 2017 spol.Rikalux pokračovať v dokončení náterov na garážových bránach.
Bod. č. 4: Stretnutie s zástupcami vchodov:
Termín stretnutia sme si stanovili na štvrtok 27.4.2017 – 18,00h, zástupcov oboznámi o stretnutí p.Kepazová telefonicky príp. sms.
Bod. č. 5: Zmena Vývozu kontajnerov (z Utoroka na Pondelok):
Na základe vyjadrenia spol. OLO na nedá zmeniť deň odvozu kontajnerov.
Bod. č. 6: Ponuka na montáž mreží pre pivničné okná:
Evidujeme ponuku od p.Žabku, ďalšie ponuky zabezpečia členovia rady a následne sa vyberie najvhodnejší dodávateľ.
Bod. č. 7: Licencia - BSaS p.Lisý:
Podľa vyjadrenia nášho správcu BSAS – p.Lisého, nepotrebuje na vykonávanie ekonomického mandátu licenciu.
Bod. č. 8: Predpis nájomného na rok 2017:
p.Morocz požiada správcu BSAS o prepočítanie predpisov nájomného podľa aktuálnych preplatkov a nedoplatkov (v roku 2016) u jednotlivých vlastníkov.
Bod. č. 9: Umyvanie okien na jednotlivých vchodoch:
p.Molnár zabezpečí po dohode s Predsedom a Radou spoločenstva umytie vonkajších okien na všetkých vchodoch externou spoločnosťou. Umývanie prebehne v mesiaci Máj cena je dohodnutá za 50eur/Vchod.
Bod. Č. 10: Odtokové žľaby na Kempelenovej 9 a 11:
Montáž odtokových žľabov na bránach Kempelenova 9 a 11 zabezpečí po dohode spol. Rikalux.
Záver:
Stretnutie po prerokovaní vyššie uvedených skutočností ukončili všetci zúčastnení o 18:35 hodine.
................................................. .....................................................
Predseda spoločenstva Predseda Rady spoločenstva
Ľubomír Morocz Roland Molnár
................................................. ......................................................
Podpredseda Rady spoločenstva člen Rady spoločenstva
Roman Kučera Mgr. Alexandra Kepazová
................................................
člen Rady spoločenstva
Ing. Miloš Karlubík
07.03.2017
Zápisnica zo stretnutia Rady spoločenstva a Predsedu spoločenstva
v dome na Karloveskej ul. 12-14 a Kempelenovej ul. 1-11 v Bratislave, ktoré sa uskutočnilo v kancelárii Predsedu a Rady, dňa 7.3.2017 o 18,00h v dome na Karloveskej ulici č.12-14
Na desiatej schôdzi, ktorá sa začala o 18tej hodine sa zišiel Predseda spoločenstva Ľubomír Morocz spolu s Radou spoločenstva v jej kompletnom zložení.
Na stretnutí sa riešili nasledovné body:
Bod. č. 1: Informácia o činnosti rady a predsedu spoločenstva
V záujme transparentnosti rozhodnutí a informovanosti majiteľov bytov, bolo prítomnými rozhodnuté, zverejňovať zápisnice rady na webovej stránke, ktorej adresa je uvedená na nástenke v každom vchode.
Bod. č. 2: Schôdza so zástupcami jednotlivých vchodov
Predbežne dohodnutý termín stretnutia na 4.4.2017
Bod. č. 3: Licencia správcu
P. Morocz informoval o pravdepodobnej zmene zákona kde správca bytov potrebuje licenciu. Preverí, či sa to týka aj nášho spoločenstva, ktoré spravujeme sami a mandatár pre nás vykonáva len určité činnosti, resp. či p. Lisý licenciu má.
Bod. č. 3: Uhradenie dane z príjmu
P. Morocz informoval podaní daňového priznania a zaplatení dane z príjmu za reklamu umiestnenú na dome na rohu Kempelenova Karloveská.
Bod. č. 4: Přízek, dlh.
P. Morocz informoval, že za byt p. Pařízka bola uhradená v troch platbách čiastka 3.680,-€, čo zodpovedá dlžnej čiastke za mesačné platby za byt. Chýba uhradiť platby za garáž. Zostáva penále podľa zmluvy o spoločenstve. Jeho výška bude následne vyčíslená a spolu z výzvou na uhradenie platieb za garáž doručená majiteľovi bytu. Rozhodnutie o ďalších krokoch (napr. vymáhanie penále, prípadné odpustenie ak o to požiada) odložiť na schôdzu vlastníkov, ktorá ako najvyšší orgán spoločenstva môže o veci rozhodnúť.
Bod. č. 5: Osobomesiace
V záujme transparentnosti a zreálnenia platieb poveriť na stretnutí vchodových zástupcov spracovaním počtu osôb fyzicky bývajúcich v jednotlivých bytoch. Toto bude postúpené p. Lisému na spracovanie.
Bod. č. 6: Vývoz, čistota kontajnerov
P. Molnár navrhol zmeniť harmonogram odvozu kontajnerov z pôvodného rozpisu utorok – štvrtok – sobota na pondelok – štvrtok – sobota. Dôvod: preplnené kontajnery po víkende. Odsúhlasené. Zabezpečí mandatár. Zároveň všetkými prítomnými konštatované, že od umiestnenia výzvy na odstránenie znečistenia (akvárium!) sa čistota v stojisku zlepšila.
Bod. č. 7: Mreže na okná pivníc a riešenie zatekania, vlhkosti v pivniciach
P. Morocz informoval o pripravenosti vykonať kroky k vyvŕtaniu otvorov a postupného odvetrávania pivníc p. Grossa a Miškeríka. Čo sa týka mreží, čakáme na cenovú ponuku. Rovnako celkové riešenie zatekania je v štádiu hľadania cenovo a technologicky dostupného riešenia /výkop, izolácia, vodotesný betón.../.
Bod. č. 8: Odtokové žľaby na dve brány.
Firma p. žabku spracováva cenovú ponuku na odtokové žľaby na dve brány
Bod. č. 9: Doplnenie náterov garáží.
Nakoľko sú garáže „okopané“ z dôvodu zatvárania nohou, doplniť cestou f. Rikalux predmetné miesta v spodnej časti tmavým (šedým) štvorcom, obdĺžnikom.
Záver:
Stretnutie po prerokovaní vyššie uvedených skutočností ukončili všetci zúčastnení o 20:10 hodine.
................................................. .....................................................
Predseda spoločenstva Predseda Rady spoločenstva
Ľubomír Morocz Roland Molnár
................................................. ......................................................
Podpredseda Rady spoločenstva člen Rady spoločenstva
Roman Kučera Mgr. Alexandra Kepazová
.................................................
člen Rady spoločenstva
Ing. Miloš Karlubík
06.02.2017
Zápisnica zo stretnutia Rady spoločenstva a Predsedu spoločenstva
v dome na Karloveskej ul. 12-14 a Kempelenovej ul. 1-11 v Bratislave, ktoré sa uskutočnilo v kancelárii Predsedu a Rady, dňa 6.2.2017 o 18,00h v dome na Karloveskej ulici č.12-14
Na deviatej schôdzi, ktorá sa začala o 18:30j hodine sa zišiel Predseda spoločenstva Ľubomír Morocz spolu s Radou spoločenstva v jej kompletnom zložení.
Na stretnutí sa riešili nasledovné body:
Bod. č. 1: Informácia o stave zatekania pivníc
P. Morocz informoval o zatekaní pivníc. Hľadá sa spôsob vyriešenia zatekania. Možnosti vykopania, izolácie, prípadne iného riešenia konzultované s odbornou firmou, resp. firmami. Ako dočasné riešenie navrhnuté prevŕtanie vetracích otvorov medzi pivnicami p. Miškeríka a Grossa + ventilácia. Zabezpečuje p. Morocz.
Bod. č. 2: Mreže na okná pivníc
V súvislosti s bodom 1 zabezpečiť mreže na okná pivníc aby sa mohli vetrať bez možnosti vniknutia zlodejom. Oslovená bude f. p. Žabku, ktorá montovala kontajnerové stojisko pre cenovú ponuku. Prípadne ďalšie firmy. Zabezpečuje predseda.
Bod. č. 3: Informácia o pláne uzáverov vody, radiátorov a plynu v objekte
P. Karlubík informoval o pokračovaní spracovania grafického plánu. Spracovávanie pokračuje.
Bod. č. 4: Zimná údržba
P. Morocz informoval, že nakoľko zimná údržba nebola vykonaná, nebudeme za ňu platiť.
Bod. č. 6: Pařízek, dlh
P. Morocz informoval prítomných, že dlh na byte, v ktorom býva p Pařízek s manželkou bol k 12-temu mesiacu 2016 3.628,-€ podľa podkladov od mandatára. V tomto zmysle bol majiteľ bytu informovaný a doporučeným listom vyzvaný k okamžitému vyrovnaniu dlžnej čiastky. Nakoľko ani po týchto výzvach nebol dlh uhradený, bolo zúčastnenými rozhodnuté o začatí vymáhanie súdnou cestou. Podklady budú posunuté právničke pre vypracovanie podkladov na odovzdanie súdu, resp. exekútorovi. O skutočnosti bude p. Pařízek informovaný.
Záver:
Stretnutie po prerokovaní vyššie uvedených skutočností ukončili všetci zúčastnení o 20:30 hodine.
................................................. .....................................................
Predseda spoločenstva Predseda Rady spoločenstva
Ľubomír Morocz Roland Molnár
................................................. ......................................................
Podpredseda Rady spoločenstva člen Rady spoločenstva
Roman Kučera Mgr. Alexandra Kepazová
.................................................
člen Rady spoločenstva
Ing. Miloš Karlubík